Tuesday 8 November 2011

Про плагіат в релігійній журналістиці


Проводжу експрес-лікбез, як в три кроки "написати" гарну статтю, 
й видати чужий інтелектуальний труд за свій.

1 крок.
Берем цікаву й резонансну статтю,
наприклад Павла Береста з сайту "Тиждень" - "Митрополит всієї України"
(або беремо ж ту саму статтю з Блоґу автора на blogspotе).

2 крок.
Передруковуємо її на своєму блозі, придумуємо броский заголовок,
без прізвища автора, без посилання на видання, без назв джерел,
а тільки пишемо скромно внизу 
"Опубліковано Berest о Monday, November 07, 2011".

3 крок.
Беремо придуманий заголовок, й
опубліковуємо статтю в моніторінгу ЗМІ, наприклад на РІСУ,
пишемо в авторах:
Алекандр Хмиль

і вуаля - гарна й цікава стаття голова.

П.С. звісно редакція, яка опубліковує моніторинг часто не є плагіатором, а лише невільним інструметном в цій плагіатскій схемі..

1 comment:

Олександр Хміль said...

Шановний пан Берест, я ніяким чином не намагався видати себе за автора Вашої статті, яка мені дуже сподобалася. Але я не є професіоналом в публіцистиці, а навпаки повний профан. Я намагаюся робити лише перші кроки і передрук Вашої статті саме й був тим першим і, як виявилося,не вдалим кроком. Прохаю Вас вибачити мене за ненавмисний плагіат. Я є прихильником Вашого блогу і Ваші статті мені дуже подобаються.
З повагою до Вас Олександр Хміль.