"ТойХтоПройшовКрізьВогонь" третій тиждень лідирує в кінопрокаті
За три тижні прокату вітчизняний фільм "ТойХтоПройшовКрізьВогонь" зібрав більш ніж $ 100 119. Крім того, він вже другий тиждень входить до Топ-10 за данними міжнародного рейтингу "Бокс-офіс".
Вперше в новітній історії вітчизняного прокату, спродюсований повністю в Україні, фільм Михайла Іллєнка «ТойХтоПройшовКрізьВогонь» увійшов до чільної десятки міжнародного рейтингу. Фільм зайняв 8-ту позицію (минулого тижня був 9-й) з вельми непоганим результатом, повідомляє сайт "Кіно-Театр".
Український фільм «Тойщопройшовкрізьвогонь» продовжує бути головним ньюсмейкером українського бокс-офісу. Ось і протягом уїк-енду 9-12 лютого 2012 року, додавши лише 5 копій, фільм Михайла Іллєнка додав у зборах 102 відсотки, зібравши 27 280 доларів за цей час. На перший погляд результат непримітний, але тільки на перший – в середньому на копію він збирав 1300 доларів, тоді як оскарівські номінанти «Бойовий кінь» Стівена Спілберга та «Нащадки» з Джорджем Клуні в головній ролі збирали всього по 515 та 897 доларів відповідно.
Цікаво, чи й надалі зростатимуть збори цього українського фільму і в якій частині України його дивляться інтенсивніше.
Через те, що фільм вийшов в прокат з малою кількістю копій, він не може конкурувати на рівних з голівудськими чи російськими стрічками. Однак, представники фільму стверджують, що на прохання глядачів, вони постійно збільшують кількість копій, які йдуть в українському прокаті.
Виконавець однієї з головних ролей Віктор Андрієнко каже: "Люди голосують за це кіно гаманцями. Середні українці погоджуються витратити 40 грн, щоб подивитися саме цей фільм. Буває, глядачі виходять після перегляду зі сльозами", пише Gazeta.ua.
Український кінодистрибютор Богдан Батрух зазначив, що стрічка Михайла Іллєнка "ТойХтоПройшовКрізьВогонь" стала першим українським фільмом, який повноцінно з'явився у загальноукраїнському прокаті. Бюджет фільму становить 16 млн гривень. Тому, щоб стрічка окупилася, її мають подивитися приблизно 530 тисяч людей.
"Ми починаємо бути нормальним народом. Морально стрічка окупиться. Фінансово – не можу доки сказати. Щоб дізнатися, який потенціал у фільму, перше, що треба зробити — порівнювати з чимось. А у нас просто немає з чим. Стрічка у правильному жанрі. Як кажуть китайці, велику дорогу починають з першого кроку", - зауважив кінодистрибютор.
Зараз продюсери замовили ще 10 копій фільму. "В Україні ще не повністю сформоване виробництво копій фільму. Якщо "Діджитал" можна замовити у будь-якій країні, то з плівкою 35 міліметрів виникають проблеми", - додав Богдан Батрух в Gazeta.ua.
"ТойХтоПройшовКрізьВогонь" поводить себе у прокаті не як більшість фільмів. Зазвичай стрічка збирає найбільше глядачів у перший тиждень прокату. Потім їхня кількість поступово спадає. Ця ж із кожним тижнем збирає все більше глядачів. По-перше, українці не мають досвіду дивитися український фільм, котрий був би фільмом, а не якимось артхаузним продуктом. По-друге, ті, хто вже бачив стрічку сказали, що вона дійсно непогана.
Також, як повідомляв "Тиждень", на цьогорічне Берлінале поїхав й фільм Михайла Іллєнка про українського індіанця.
No comments:
Post a Comment