Monday 6 February 2012

Грузинський патріарх процитував Григорія Сковороду


«Я не можу сказати, що мирське життя мене не спіймало», - сказав Католикос-Патріарх всієї Грузії, Архієпископ Мцхета-Тбілісі, Митрополит Піцунди і Цхум-Абхазії, Святіший і Блаженніший Ілля ІІ під час своєї недільної проповіді.

За його словами, на могилі українського вченого Григорія Сковороди викарбувано напис «Світ ловив мене, але не спіймав». Патріарх каже, що світське життя намагається зловити людину - кого грошима, кого посадами, а людина повинна зрозуміти пастка це, чи ні.

«Я хочу, щоб всі ми подумали над цим питанням. Я не можу сказати, що не був спійманий, і жоден інший не зможе сказати цього. Світське життя час від часу ловить людину, але вона повинна звільнятися з цього капкана », - сказав Грузинський патріарх і закликав прихожан написати твір на цю тему і, в разі бажання, відправити йому.

Як сказав Ілля ІІ, кожна людина помиляється, іноді падає, говорить погане про інших, або судить - саме так вона також буває спіймана мирським.

«Для людини це іспит, і вона повинна здати його так, як молодь складає іспити в університеті, і ми станемо гідні Царства небесного», - додав Ілля ІІ. В неділю також, в кафедральному соборі Святої Трійці прихожанам був розданий освячений патріархом хліб.

"Грузія Онлайн"

No comments: