Saturday 2 July 2011

Цитати "Зоряні війни"


Цитати "Зоряні війни".

Star Wars



- Ваш брак віри мене турбує.


- Хай прибуде з тобою Сила.


- Якщо ти їй допоможеш, тебе чекає винагорода.
- Винагорода? Скільки?
- Більше, ніж ти можеш собі уявити.
- Я багато чого можу собі уявити.


- З цього моменту всі роблять так, як скажу я.
- Дозвольте мені дещо прояснити Вам, Ваша Милосте: Я підкоряюся наказам тільки однієї людини - себе.
- Дивно, що ви ще живі.


- Ви прилетіли на цьому? Так ви хоробріше, ніж я думала...


- Варто перетворити віру в демократію, як вона зникає.


- Твоя слабкість у твоїй самовпевненості.
- А твоя слабкість - у твоїй вірі в друзів.


- Добре, я спробую.
- Ні! Не пробуй. Роби. Або не роби. Не пробуй.


- Обережність дотримуватися, дивлячись у майбутнє, треба. Страх втрати - до темної сторони привести може.


"... It is such a quiet thing - to fall. Far more terrible - is to admit it."
"... Впасти дуже просто. Куди більше важче - визнати це."


"... Choose a right moment ... Create a right echo. And then all shall be destroyed."
"... Вибери правильний момент. Створи правильний фон (луну). І тоді все буде знищено."


"Запам'ятай - жодна з твоїх здібностей не є темною або світлою за своєю природою - все залежить від того, як ти їх використовуєш".


"... Beneath the surface there is the Force ..."
"... Всередині знаходиться Сила.."


Дарт Сіон: Поки Тьма струмує в моїх венах і б'ється в моєму серці, я не можу померти.
Вигнанець: Говори це собі сотню разів, і сотню раз я буду збивати тебе з ніг.


Ти можеш тримати зброю в руці, але в своїй я тримаю відповіді про твоє минуле і майбутнє.


"Я створив Ваапад, щоб приховати від самого себе свою слабкість. Це направляє мою власну темряву в зброю світла"


Страх породжує гнів, гнів породжує ненависть, ненависть - запорука страждань ...

Я не повинен боятися. Адже в страху ... Лежить смерть ...


No comments: